Klachtenformulier

Heeft u een klacht over een van onze producten, dan kunt u onderstaande gegevens invullen:


 

 

Vul uw naam in!
Vul uw telefoonnummer in!
Vul een geldig e-mailadres in!
Ga akkoord met onze privacyverklaring.
V


 

Heeft u een klacht, dan wordt deze binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, door ons beantwoord. Als een klacht een langere verwerkingstijd vraagt, wordt dit door ons aagegeven binnen de termijn van14 dagen met een ontvangstbericht en een indicatie wanneer u een antwoord hierop kunt verwachten.

 

Niet geleverd  Reactie binnen 1 week  Alsnog leveren met excuus ten bedrage van ca. 50% van het orderbedrag 
Niet geleverd, niet thuis Reactie binnen 1 week  Niet-thuis kaartje door de bus en op verzoek 1 keer opnieuw bezorgen.
Te laat geleverd Reactie binnen 2 dagen Excuus ten bedrage van ca. 50% van het orderbedrag
Te vroeg geleverd Reactie binnen 2 dagen Nogmaals leveren met excuus
Kwaliteit niet goed* Toonbaar binnen 7 dagen Oude boeket terug t.b.v. onderzoek. Opnieuwbezorgen van zelfde bestelling 
Onvolledige levering Reactie binnen 2 dagen Nalevering van het ontbrekende

 

 

Bloemsierkunst van der Steeg
Bosweg 2
3291 AE Strijen

078-6741411
info@bloemsierkunstvdsteeg.nl

KvK: 80985262
Bank: NL02RABO0361804490 

Openingstijden:
Maandag 8:30-12:30 | 13:30-18:00
Dinsdag 8:30-12:30 | 13:30-18:00
Woensdag 8:30-12:30 | 13:30-18:00
Donderdag 8:30-12:30 | 13:30-18:00
Vrijdag 8:30-12:30 | 13:30-18:00
Zaterdag 8:30-16:00

 

Informatie
Privacy statement
Algemene voorwaarden
Over ons
Contact

 

 

 

Bloemsierkunst van der Steeg

 

Gemaakt met door Schot Marketing & Communicatie